جدید بودن و تازگی محتوا چه تاثیری در سئو دارد؟

تازگی محتوا

موتور های جستجو محتوای جدید را دوست دارند و این چیزی است که ما به دنبال آن هستیم.

به این فکر نباشید که هروز بخواهید مطالب سایت را به روز کنید و نتیجه این کار شما جدید شدن محتوا و تازه شدن آن باشد و و مورد توجه موتورهای جست و جو قرار گیرد.

و همچنین به طور مرتب صفحات جدیدی ایجاد کنید و فکر کنید که باعث بالا رفتن رتبه شما در موتور های جست و جو می شود، نه اینها هیچکدام تاثیر چندانی ندارد

به افزایش خلاقیت فکر کنید

گوگل ابزاری داردبه نام (Query Deserved Freshness (QDF

اگر عبارتی جست و جو بشه و به طور ناگهانی این جست و جو این عبارت خیلی تکرار بشه در مقابل جست جو های عادی، گوگل از این ابزار برای اون عبارت استفاده میکنه و بررسی میکنه ببینه که محتوای جدیدی در این موضوع هست یا نه ؟ اگر جواب مثبت باشه اون محتوای جدید یا تازه خیلی سریع در نتایج جست و جو امتیاز میگیره و در صفحات اول میاد.

بهترین راه برای فهمیدن این موضوع توجه به کلمه ی زلزله است، اگر زلزله فعالی وجو نداشته باشد، پس احتمالا نتایج جست جو در مورد زلزله، سایت های مرجع و سایت هایی هستن که به طور کلی در مورد زلزله توضیح داده اند، اما اگر زلزله ای اخیرا اتفاق افتاده باشد، نتایج فرق میکند و ممکنه داستان زلزله اخیر را بازتاب دهد و احتمالا  اخبار و اطلاعات مربوط به این زلزله است اگر محتوای درستی داشته باشید در موضوع مناسب، وقتی ابزار گوگل از آن بازدید میکند،ممکن است شما از بالا بودن سایتتان در نتایج هفته ها لذت ببرید.

به یاد داشته باشید، بعد از آن ممکن است صفحه شما دیگر در نتایج بالا نباشد ، به این معنی نیست که چیزی را اشتباه انجام داده اید بلکه نوآوری اولیه و تازگی اول دیگر در محتوایتان نیست.

سایت ها میتوانند مزایای زیادی از این موضوع (افزایش نواوری) بدست بیاورند، با ایجاد محتوای مرتبط با شغلشان که با پالس های واقعی صنعتشان یکی می زند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 12 =